På smällen

Om jag ändå vore det va ?!...Jo ikväll har vi varit å sett filmen " på smällen "..Så gullig å rolig. Men bara det att man blev såå förbannat bebis sugen nu..suck..kände mig nästan lite tårögd under filmen..å kände bara att NU VILL JAG HA BARN !!..Efter filmen gick vi å köpte middag..marinerade färdig grillade revbenspjäll med potatissallad...Sååå förbannat gott var det..jag var såå hungrig. Idag har jag faktiskt rensat mian garderober..alla mina tre desutom..Såå duktig jag vart. Hela sängen var fylld med kläder..jag slängde massor.. Tror jag fick ihop till 20 påsar..haha...Nån som vill ha ?!. Sen när jag var klar la jag mig i ett varmt skumbad..myys. Imorn ska jag å Patche till stan..ska fika å bara umgås nu innan han åker..känns som att vi vill göra så mkt som mjöligt dem här dagarna. Bara ha det mysigt.

Nog för nu.


Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0