Nybadade töser

                                                                        
 

Argare än såhär blir man nog inte..
Men för all pina blir det good kattmjölk ikväll.


När jag vaknade imorse skeen solen..Yes !! Jag gick ner till stranden efter frukost..Patte orkade inte..La mig på en brygga..heelt utan folk..sköönt..Låg där i kanske 1 1/2 timme..sen kom dem där förbannade molnen...ahh...jag hatar moln. Då var det bara å bege sig hemåt..Hemma hade patte storstädat..Jissses om jag blev glad..för det behövdes verkligen. Eftersom mitt bakresultat igår gick åt helvete beslöt jag mig för att lyckas den här gången..Så jag satte igång å bakade " chockladrutor " . Åå resultatet denna gång blev heelt fantastiskt !! Den var såå good..Åå för att förgylla den ännu mer tog jag hackade jordnötter som garnering på glasyren. Det gjorde allt. Nöjd å belåten serverade jag Patte som också tyckte den va as god. Så nu behöver jag inte baka på ett tag..var bara tvungen å lyckas. Dessutom har vi badat å tvättat våra bebisar..Åå dem vart inte direkt glada..Men fiiina blev dem..ojoj..dem luktar roooos..mamma kan inte sluta å pussa å nosa på dem. Visst katter hatar vatten...men dem va såå lortiga å feta i pälsen..Men nu e dem fiina. 

Imorn MÅSTE jag sola..Eller vinner jag på lotto...MÅSTE jag shoppa !! Ahh jag dör av shopping abstinens..=/


Ha en trevlig kväll alla !!

 


Min lyckade jordnötschokladkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0