När ska man vakna ur koman ?



Vår söta lilla Wilma.

Jag blir sååå seg av det här vädret. Lite lätt huvudvärk, ständigt trött, irriterad å lätt uttråkad..Så känns det pga vädret. Regnigt men såå jävla varmt å fuktigt. Usch..Jag vill ha soool..eller åtminstonde att det blir lite kyligare. Men man blir aldrig nöjd ?!

Idag känner jag mig lika seg å orkeslös som dem senaste dagarna..Imorse när jag vaknade kände jag mig så vannsinigt trött på dessa jävla jobb intervjuer så jag sket i å gick på den dära utbildningen. Blev å va hemma å ta d lungt..Var å handlade lite med Patte å vi blev helt genomblöta för det verkligen spöregnade när vi gick.  Funderar på vad jag ska göra för å vakna ur koman å piggna till...en ansiktsmask kanske ? hm..nej jag har ju sminkat mig..Kanske ska sätta igång å städa...fast då blir man ju jätte trött sen..Jag vill bara resa utomlands å få känna på sommaren..sitta å dricka drinkar å bli bruun.

Jag e så förbannat shoppingsugen också...kanske därför jag känner mig så rastlös å orkeslös..haha...abstinensbesvär...Får stå ut minst en vecka till utan shopping..Men sen åker jag å Patte å kryssning..åå då jävlar ska d shoppas...sprit,godis å parfym..:)

Imorse klippte jag iaf Wilmas klor för första gången..Hon va jätte duktig..bara låg i mitt knä å tittade på..hehe..men det va ju första gången..så nästa gång kommer hon bli värre...

Vi har köpt present till Johan nu iaf. En 2 liters fanta å en påse godis nappar...hahaha...Han e nämligen heeelt läsk å godis beroende...men hur smal som helst. Så det fick d bli. Vi köper läsk i present till honom varje år..haha :)



Trevlig fredag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0