Mambo

Ja det är vad jag har blivit. Igår åkte Patrik...runt två slaget på dagen sa vi hej då..*snyft*. Men vi ses igen om två månader..så sååå jobbigt känns det faktiskt inte. Så nu har jag hyrt ut min lägenhet till Johan å brorsan. Dem flyttade in igår å jag flyttade in hos mamma å lillebror. Igår hade vi en liten kräftskiva..hehe..såå gott ! Å inatt har jag sovit gott med mina pluttar i sängen.Såå mysigt. Dem verkar trivas hur bra som helst här. Nu har dem hela stora huset å kunna springa runt i, å trädgården å ligga i gräset. Åå Sigge å Wilma verkar gå ihop nu me..sköönt. Nu e jag hemma själv hos mamma..hon jobbar å lillebrorsan e i skolan. Djuren ligger å sover..å jag tänkte ta ut lite dötid här. Imorgon tror jag att jag ska shoppa lite. Nu e d verkligen höst ute..lite mysigt faktiskt. Undrar hus Patte har det..första dagen på skolan denna termin..


Ha en toppen måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0