Lördag

Jahapp då var det lördagkväll då..tiden går såå snabbt..usch..Igår va jag iaf inne i stan..hittade tyvärr inte så mkt kul..Köpte två linnen a la 30 kr styck !:) Så det va ju lite bra...Träffade min kompis Cissi oxå...vi stötte ihop på gatan..å det e inte ofta man stöter ihop med någon man känner här inte..Så det va kul ! Nu har jag precis kommit hem från mamma...var där med Tindra..för jag skulle skriva ut en grej..ska snart gå å laga mat..för jag e så hungrig. Imorn ska jag å Patte åka å handla massa shampo å inpackningar..hehe..sen får vi se om vi hittar nått annat kul .Åå på måndag åker vi !!:) Gud va kul det ska bli. Köpa billig sprit å godis..hihih :) Nu har jag återfått mina sömnproblem...somnade 4 imorse...hmm...dels var det några som höll på å flytttade mitt inatten..Vadå bråttom ?! hm...å sen kände jag mig inte trött bara..Låg bara å vände mig...hmm....Så inatt tänker jag gå å lägga mig seent..tänker tvinga Patte å va vaken...

Nej nu e det dax för käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0