I väntan på sool

Min färg...den håller på å försvinna...tror jag..Eller så e d jag som inbillar mig för jag har inte börjat flagna...Men jag måste få sol snart...Dem har sagt att det ska bli fint imorn..Då tänker jag dra med Patte till stranden å ligga där å steka hela dagen. Bada vet jag inte om jag vågar...för Wilma gav mig en stor rispa i armen igår..å dem har ju varnat för å bada om man har sår..Men det kanske har läkt tills imorn. Igår va iaf jag, mamma å Johan å handlade på willys..åkte med johans jordgubbs bil..finnerrödja...Bensinmätaren hade pajat så vi hade ingen aning om hur mkt bensin det fanns kvar..lite små läskigt men vi kom hem iaf..haha...Igår kväll var vi på middag hemma hos min familj...Jag klippte mamma...Å sen åt vi grillmiddag å Katterna låg i gräset å myste :) Verkligen skönt för dem å få lufta sig å känna gräs under fötterna. Idag blir det en luugna dag tror jag..men man vet aldrig vad som händer :)



Ha en bra dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0