Hemma igen

Ja nu e vi hemma. Kom hem imorse..trööött..Så nu har man sovit lite..å blivit människa. Vi har haft d sååååå mysigt..kan inte beskrivas med ord. En riktigt romantisk kryssning. Ingen fylla alls..bara myys. Det började med att vi var tvugna att gå upp kl. halv fem igår morse..Sen var vi på båten vid åtta..Så hela dagen å kvällen var vi på båten. Det var ju så fint väder så vi haffade två solstolar å satt uppe på däck å blickade ut över den fina skärgården..jätte mysigt..Sen så har vi shoppat en del på taxfree...godis å spit å drinkar. Men ingen parfym eller nått..ska köpa det när jag åker i Sept. Till lunch åt jag räkmacka..som man måste göra på kryssning...men den var faktiskt sådär...hm..brödet var itne ens rostat...torrt var d..64 spänn åt helvete. Sen eftermiddag - kväll satt vi ute på däck..heelt själva..Vi hade d sååå fint. Med Finlands skärgård framför oss..å varmt å soligt var d. På kvällen åt vi goood buffet. Ojoj...Man va såå mätt efter..Massa lax, gott kött å potatisgratäng..å till dessert daim tårta å good frukt. Det fanns hur mkt gott som helst å välja bland...Men det var huur mkt folk som helst. Åå bredvid oss hade dem placerat två par till..i vår ålder..så d va lite kul :) Kvällen spenderades sen i en jätte mysig bar med skön livemusik..Å sen vid 1 slaget..satt vi ute på däck igen..hehe..Heelt själva..Mörkt å mkt romantiskt var d..Åå faktiskt inte så kallt. Så detta var ingen röjar kryssning som det brukar /brukade bli..Men det var såå skönt å bara få vara å mysa..Utan å bli full å sedan va bakis. Men eftersom vi gick upp så nedrans tidigt igår var man rätt trött idag..Så vi har bara tagit d lungt..Jag gick ner till stranden å solade ett tag..helt dött var d..tills det kom en skolklass å skulle bada å lägga sig bredvid mig..ahh...då gick jag hem ..hehe..Åå katterna va såå glada när vi kom hem..hihi..så mysigt å få va hemma med dem igen..1 dygns kryssning räcker gott å väl.


Nä nu ska jag å ge mina flickor lite middag.


Ha en angenäm Tisdag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0