Fredag

Yes fredag idag, men jag kan inte riktigt få helgstämmning..denna helg känns inge rolig. Min snutt åker ju på söndag..känner mig ledsen över d..d börjar kännas mer å mer. Idag har vi haft tvättstuga på morgonen. Å sen har vi varit i sumpan å sen har vi vart å kollat skor. Patte köpte jätte snyggA street skor. Sen gick jag hem till mamma för å låna deras skrivare. Träffade både Johan å Daniel på vägen. Kul..var hur länge sen som helst sen jag träffade Daniel. Imorn blir d å städa hela dagen...känns sååå tråkigt. Kan inte fatta att det är dax för honom å igen....tiden har gått så snabbt. På söndag flyttar min brorsa å Johan in här..Ska bli skönt å få lite extra pengar :) Ikväll ska vi äta gott å sen se på "se upp,dårarna stängs", Har inte sett den..så vi får hoppas den e bra. På måndag tror jag iaf att jag ska köpa gym kort..e så sugen på å börja träna..å kanske banta ?!..måste lixom göra nått nu när han åker..å förra gången gick jag ju ner 10 kg..men det kom ju tillbaka såklart..sambofällan..men denna gång kanske jag lyckas mer ? haha...vi får se...då har jag ju andra grejer å tänka på..jag klarade ju d förra gången när han åkte..Ska fan bosätta mig på gymmet..haha..Då kan man väl inte misslyckas ?!


sKA snart gå å steka lite kött..heheh !:)


Ha en bra fredag kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0