En drink gjorde allt




Yes det verkar som jag har vaknat nu..haha..Pratade med mamma tidigare å berättade om mina bekymmer..orkeslösheten. Å hon sa med bestämd ton TA DIG EN DRINK SÅ SKA DU SE ATT DU VAKNAR..hahah...sagt å gjort..bjöd patte på en oxå..Åå nu e jag fanimej vaken..Yes!!:) Fredag kvällen kan äntligen börja. Nu står Patte å lagar middag..han e såå duktig min lilla kock. Åå jag sitter här å drömmer om bebis...ahhh...börjar nog komma in i längtans bana igen..har ju vart ifrån den ett tag..men fan jag har ramlat dit igen. Vill , vill å vill...Sååå jävla gärna. Nej det är ingen ide' att ens drömma...tråkigt men sant..Patte e bestämd med vad han känner å tycker..så d e väl bara å vääänta......



Nu ska jag gå å mumsa på min privata kocks goda mat.

han e ju en riktig pärla !!:)


Trevlig kväll !!


Kommentarer
Postat av: Nicolas Flamel

Skön mor :)

2007-08-10 @ 20:11:17
URL: http://anaa88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0