Dryga frisörer...

Ja nu har jag varit på salongen å gjort arbetsprov...Men han som ägde salongen kändes rätt dryg..När jag kom..visserligen 5 min för tidigt fick jag gå iväg en kvart för att han skulle käka upp sin mat..okej ?! Aja..en kvart senare kom jag tillbaka å vi satt å pratade lite...det va ju inte direkt mkt han hade å säga om jobbet..men men..jag fick vara kvar å ta emot två kunder..klippte först en kille å sen en dam...Det gick bra. Han stod inte å glodde när jag höll på..så d va bra d. När klockan var halv fyra fick jag åka hem..Han sa att han skulle höra av sig. Men jag hoppas att han inte gör det..haha...Vill inte jobba med dryga människor..han hade tre andra tjejer där som verkade lika dryga dem.. Men va fan hela världen e ju full av frisör salonger !!!:)  Men jävlar va kul det kändes å hålla i saxen igen..fan jag gillar yrket !! Synd bara att dem flesta frisörer e så dryyga...aahh...Jag pallar inte med dryga människor.


På väg hem handlade jag..Köpte en stor Chevre' - getost..Såå gott !! Ikväll ska Patte å jag äta gott å jag ska njuuta av att jag gjort detta idag å att det e över.


Pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0