Det blir inte alltid som tänkt sig...


Var tvungen å visa hur himla vacker min Tindra e.
Stolt kattmamma.



 




Vaknade imorse vid 07.30..åt frukost å gjorde mig iordning för att gå på säljar utbildning..när jag väl kom dit visade det sig att den var inställd pga att ingen utom jag hade dykt upp...STOR suck..nästa blir på fredag...Visst det kan ju inte dem hjälpa..men va fan e det för människor som inte dyker upp när dem anmält sig ? Aja...Få hoppas att det blir av på fredag då. Imorn ska jag på intervju på en frisör salong..å jag lär väl få klippa nån oxå för att visa vad jag går för..hm...Jag börjar bli lite smått trött på att gå på anställningsintervjuer...man ägnar sig en hel dag åt det..å sen kanske man inte ens blir uppringd igen...Efter fredag tänker jag ta en liiten paus..bara i en eller två veckor med jobbletandet...Det tär på krafterna...Usch jag känner mig lite små hängig idag..Tror det beror på vädret...känner mig så vannsinnigt trött..Ska nog går å äta lite vattenmelon så jag piggnar till sen..Det e mums !:)

Inatt har jag sovit sådär halv kasst...brände mig så satans mkt igår...fattar inte hur dum man får vara...bara för att det blir lite sol så pressar jag så in i helvete..å det får man ju känna på sen på kvällen..ville bara gå å lägga mig i frysen. Har fortfarande ont...men det blir nog bättre..Får hoppas att vädret kommer va lite dåligt i några dagar för min huds skull.

Men nått glädjande som händer idag e iaf att mina svärföräldrar får hem sin lilla labbe valp Svante idag..Dem e nog redan hemma med honom..Så vi ska ringa senare å höra hur det går..Såå spännande !:)

Nu dax för svalkande vattenmelon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0