Blåbärspaj MISS

Jag tänkte att jag skulle ge Patte något gott till kaffet...vara den där mysiga lilla hemmafrun som jag vill så gärna vara..Vi hade ju frysta blåbär i frysen så jag tänkte att blåbärspaj e ju perfekt. Letade reda på ett recept å började baka. Men vad blev resultatet då ? Den FULASTE paj jag någonsin sett..
pattes kommentar var - " Ser ut som att någon har spytt i pajformen ". Vi testade lite försiktigt på pajen..å njae..god var den vill inte..men inte äcklig heller. Den gick å äta..Fast jag slängde den iaf..Den va så förbaskat ful att jag itne stod ut å se den..Hahaha :) Men nu e jag taggad..jag ska lyckas göra god paj..fast kanske med hallon ? Någon annan dag när jag e mer vaken.

Annars har dagen varit lugn faktiskt..Vi har varit ute på promenad med flickorna i skogen..å dem har fått hälsa på sina kompisar som här bredvid..Lillen åt upp en groda..så nu kan inte mamma pussa på henne längre..hehe..
Åå jag vill göra nått mer med håret..kanske lite mer slinger ? Börjar ju få lite utväxt...sen måste jag färga mina ögonbryn...Men när ska man oorka ??



Ha en trevlig måndag kväll !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0