Bio

Idag e d dåligt väder..åå så skönt..verkligen skönt med grå väder tycker jag !:) Inatt har man sovit såå gott, så skönt å sova i sin egna säng. Idag blir det en luugn dag..ska väl ta mig an min garderob..måste göra d. Ikväll ska vi på bio..myysigt..Jag har inte varit på bio på hur länge sen som helst. Ska se " på smällen " , den verkar rolig :) Nu e det klappat å klart..jag kommer hyra ut lägenheten till min brorsa å hans kompis när Patche åker..Min brorsa bor ju hemma hos mamma nu..å det gör hans kompis oxå..för hans lägenhet är under stambyte å renovering..å jag pallar inte å sitta här ensam...hehe..är verkligen inte en ensamvarg..jag måste ha sällskap...heela tiden..Å mamma gillar inte å ha två stora karlar i huset som ska ta plats..så nu e det bestämt att dem flyttar hit på söndag å 1 1/2 månad framöver. Jag tar med mig kattflickorna å flyttar hem till mamsen..hihi :) Så dem ska betala mig hyran å för el å allt annat !:) Sköönt med stålar. På söndag åker ju Patche..så nu gäller d å städa ur lägenheten..men det får vi göra i helgen.

Nu måste jag boka biljetterna till bion.


Ha en bra Onsdag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0